Aktuální projekty
- Projekt Jihomoravského kraje Vylepši si školu
- DIGITALIZUJEME ŠKOLU REALIZACE INVESTICE NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY – KOMPONENTA 3.1
- DIGITALIZUJEME ŠKOLU REALIZACE INVESTICE NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY – KOMPONENTA 3.1
- Projekt „Vyjeďme si spolu“ Reg. č. CZ.02.02.XX/00/22_003/0001243.
- Operační program Jan Amos Komenský, Název: „Vyjeďme si spolu“, Reg. č.: CZ.02.02.XX/00/22_003/0001243, Realizace projektu: 1. 9. 2022 – 31. 8. 2025 (36 měsíců), Finance: 2 086 783,- Kč.
Oblasti financování:- Školní psycholog
- Vzdělávání pracovníků (semináře a kurzy pro učitele)
- Inovativní vzdělávání žáků (tandemová výuky, odborník z praxe apod.)
- Odborně zaměřená tematická a komunitní setkávání
Anotace: Projekt je zaměřen na personální podporu, osobnostně sociální a profesní rozvoj pracovníků ve vzdělávání, inovativní vzdělávání žáků a spolupráce s rodiči a veřejností.
- Doučování žáků škol. web: Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy
Popis projektu.
- Praktická příručka pro online vyučování německého jazyka
Practical and methodical handbook for teaching German online- Mezinárodní projekt Erasmus+ 2020-1SK01-KA226-SCH-094410
- Spolupráce v oblasti inovací a osvědčených postupů (Partnerships for Digital Education Readiness)
- Období řešení projektu: 2021 -2023
Výstup projektu: https://duo.germanistik-ucm.eu/
- Učíme se navzájem je spolufinancován Evropskou unií. reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_065/0016491 Zvýšení kvality středního vzdělávání profesním rozvojem pedagogického sboru.
- Moderní vzdělávání na Gymnáziu a SOŠ Mikulov reg.č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0007337 ve výši 1 237 000,00 Kč. Více zde.
- Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi, Registrační číslo: CZ.02.3.61/0.0/0.0/16_020/
0004015. Projekt je spolufinancován EU ve výši 148 801 183,04 Kč.Více zde - Společnost pro kreativitu ve vzdělávání http://www.crea-edu.cz/skola/gymnazium-stredni-odborna-skola-mikulov-prispevkova-organizace
- PVK 1.1 – Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji
Realizované projekty
- Projekt Podnikavé dny
- Interreg Rakousko-Česká republika DigiMe ATCZ216
- Naše škola byla úspěšná v žádosti o grant v rámci projektu Erasmus+: Klíčové akce 1 – Projekty mobility osob/Odborné vzdělávání a příprava s názvem :„Rozvoj odborných kompetencí a sociálních dovedností“. Získali jsme částku v maximální výši 72 794 EUR.
- Gymik-LINGUA: Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků Gymnázia Mikulov Předmětem projektu je vzdělávání učitelů Gymnázia Mikulov v anglickém jazyce. Jeho realizací bude zajištěno potřebné zvýšení a zkvalitnění jazykových kompetencí, tak i možnost pro ostatní učitele lépe využívat cizojazyčné zdroje informací a následně přispěje k inovaci v oblasti výukových technik a zpracování výukových programů s primárním efektem zvýšení úrovně celé výuky i odbornosti celého pedagogického sboru.
- Modernizace výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s využitím ICT technologií
- OPVK 1.5 – EU peníze školám
- Making Science Look Simple
Projekt Making Science Look Simple programu Comenius partnerství škol se zabývá se problémy při studiu přírodovědných předmětů a matematiky. Koordinátorkou projektu je Mgr. Daniela Hasníková, ale do projektu jsou zapojeni všichni vyučující přírodovědných předmětů, matematiky, ale i angličtiny a ICT. - Inovace výukových programů Gymnázia Mikulov
V roce 2008 se naše škola rozhodla využít možnosti požádat o grant z Evropských sociálních fondů v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Partnery tohoto projektu jsou Evropská Unie, Evropský sociální fond, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy a Jihomoravský kraj. - Ecofootprint
Projekt ECOFOOTPRINT měl za úkol vést studenty, aby si všímali životního prostředí a jeho ochrany ve městě a regionu, srovnávat kvalitu ŽP v různých částech Evropy. - Waste Disposal in the Profile of Time
Jazykový, ekologicky zaměřený projekt vypracovaný v rámci projektu Comenius s finskou partnerskou školou Utsjoen saamelaislukio ve školním roce 2005/2006. Náplní projektu bylo vysledovat, jak člověk zacházel s odpadem v různých historických obdobích a srovnat tento přístup v obou partnerských oblastech, které jsou klimaticky hodně odlišné.